gnissim

There are no eternal facts, as there are no absolute truths. – Nietzsche

 

You’re too busy with your own business. You’re too busy with yourself. — Je

Zie je dat landschap als je naar buiten kijkt?

Zie je dat wel?

Je noemt anderen lelijk, maar je kijkt nog nooit in de spiegel.

Je kijkt nog steeds naar buiten, maar niet in de spiegel.

 

I miss you. Like seriously missing you. — Ik

Ik blijf elke avond tot heel laat op, dus droom ik jouw niet.

Ik zit met tranen in mijn hart. Geen tranen in mijn ogen.

De enige reden dat ik nog leef is, je.

Ik dank je voor je liefde en alles wat je heeft gedaan.

For me, world is nothing but rhymes

Armed and covered with tines

It’s fabulous but rude at the same time

But for you, world lasts a lifetime

We’re just seeing from a different perspective

Reaching each other’s dignity

Breathing, living, anxiety

And saying with words that perish

And after all

Love is a sole entity

Je zegt “Laat ze maar gaan, laat ze maar uit. We moeten leven met wat we hebben. Ademen maar en alles vergeten. Maak je geen zorgen. We doen het wel, hoor.”

You say that we have nothing left to think about. You say we’re doing fine. But it’s like..

Het is onmogelijk om niet te denken als je precies zegt: “Probeer maar niet om te veel na te denken”

9:43

Randomness killing

Room

cropped-kjhkjdfgskj.jpg

//

Leave a Reply

